Cuma, Temmuz 07, 2006

Sevda Sözleri Nostaljisi

Hep bu tatil zamanını bekledim bunun için. Ne için mi?
Henüz daha okuyucu kitlem oluşmamışken, günlük ortalama 15-20 ziyaretçi alırken yazdığım yazıların deyim yerindeyse güme gitmesinden şikayetçiydim.
Şimdi bu yazılardan en sevdiğim 6 tanesini yazıyorum alta linkleri ile. Buyrun bakın, üşenmeyen en beğendiği hangisiyse eli değmişken belirtsin :)

Seni Özledim
http://sevdasozleri.blogspot.com/2006/03/seni-zledim.html

Cümleci Geldi Hanım
http://sevdasozleri.blogspot.com/2006/03/cmleci-geldi-hanm.html

Rica
http://sevdasozleri.blogspot.com/2006/03/rica.html

Mutlu Ol
http://sevdasozleri.blogspot.com/2006/03/mutlu-ol.html

Sağol
http://sevdasozleri.blogspot.com/2006/04/saol.html

Yağmurlu Şehrin Kına Gecesi
http://sevdasozleri.blogspot.com/2006/04/yamurlu-ehrin-kna-gecesi.html

15 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

Ayrım yapmak cidden çok zor... Ama şiirlere yazanın gözünden değil de kendi gözümden bakmam gerekirse "Rica" adlı şiir çok güzel olmuş... Yani ne bileyim, özgün ve mükemmel bir havası var... Biraz da benim gibi benzetme hastası birisinin o şiirden etkilenmemesi gibi bir drum garip olurdu sanırım... Hepsini okudum, ama ben onu seçtim :)

Ellerine sağlık, mantık da çok iyi yazıdaki, en okumamıştım mesela bunları... Teşekkürler...

oky dedi ki...

rica.

vintage biscuit dedi ki...

bız okuruz merak etme sen Ş=

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Hilal,
Sağol benim de sevdiğim bir yazıdır Gerçek bir yaşanmışlık vardır altında yakın zamana ait.

Noktasizvirgul,
Benim de en sevdiğim şiir o ve o da aynen bir yaşanmışlıktan çıkmış. O şiiri yazarkenki duygu yoğunluğumu anlatmam çok zor. Hele ki ona ilk okuyuşumda...

Oky,
Tamam.
:)

Vintage Biscuit,
Okuyun diye yazdık zaten :P :D

Adsız dedi ki...

En çok ''sağol'' ve ''mutlu ol'' yazısını beğendim.Özellikle ''mutlu ol'' yazısındaki bu cümle benim yakın zamanda yaşadığım bir olayı çok güzel özetlemiş.''Benim de cümlelerim tükenir bir yerde. Ben de susarım bazen, ben de düşerim. Gitme, diyemedim, kusura bakma.''

bi'havalarbi'seyler dedi ki...

Ben de "Rica" adlı şiirini çok beğendim.. Yorumuna yazdığım cevapta da belirttim ;)

sevgiler..

Gamzeli dedi ki...

merhaba ,

ben geldim ve gidiyorum hadi sana iyi tatiller....

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Şimdilik burdayım :)
Yorum yazan herkese teşekkürler.

Misterio dedi ki...

rica hemen belli ediyor kendini evet ama ben 2 satırda çok şey anlattığında ve gerisini bize bıraktığında daha çok beğeniyorum :) sakın gibi.. kaç hikaye yazılır üstüne..

Gamzeli dedi ki...

Şuan pek zamanım yok ama en kısa zamanda verdiğin liklere bakıcam ...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yorum yazan herkese teşekkürler.
Umarım yakın zamanda bir Sevda Sözleri - Uzay ropörtajı yapacağız. Azzzz sooonnnnraaaa!
;)

Murat Artan dedi ki...

rica dedim önce ama yağmurlu şehrin kına gecesi bana daha yakın geldi, hem malum içinde yağmur olunca akan sular duruyor benim için. bence yağmur ile aşk arasında sıkı bir ilişki var.

evet evet son kararım .

Gamzeli dedi ki...

hala bitmedimi tatil?

Gamzeli dedi ki...

Kandilin Mübarek Olsun :)

Adsız dedi ki...

şiirlerin hepsi gerçekten çok güzel ama içlerinde beni en çok etkileyen yağmurlu şehrin kına gecesi oıldu bana çok uyuyor süper