Perşembe, Mart 23, 2006

Rica

Şimdi bir sevişmenin en erdemli yerinde
Söz söylemek kadar acizdir kelimelerim

Ve şimdi öyle bir yerdeyiz ki artık
Söylenen her söz ziyanlık
Göz kırpmalarımıza bile anlam yüklenmeli şimdi
Şimdi şuracıkta yüzün girmeli hayatıma
Her gülüşünde yeni bir dünya…

Söylediğimiz her söz lügatten düşebilir kaydını
Bir lehçeyi aşındırabiliriz bir sevda takısıyla
Susmak zor, biliyorum, bir söz olmalı buraya yakışan
Arıyorum, bulamıyorum…

Şimdi bir sevişmenin en erdemli yerinde
Söz söylemek kadar acizdir kelimelerim
Zaten gidişine lafım yok, lakin
Hiç değilse kelimeleri götürmeseydin…

6 yorum:

oky dedi ki...

özgür, harika..

uzay dedi ki...

bu şiiri bana ilk okuttugun günü anımsadım şimdi..hala favorim budur biliyorsun:)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Herkese teşekkürler.
Ben de bu şiiri yazdığım günü hatırladım.
Bir oturuşta, aralıksız yazıldı ve hiç değiştirilmedi bu şiir. O an içim(iz)de ne varsa, işte odur okuduklarınız.

onur dedi ki...

"Şimdi bir sevişmenin en erdemli yerinde
Söz söylemek kadar acizdir kelimelerim"
iyi yakalamışsın abi
tebrikler valla

Adsız dedi ki...

"söz..
söz bitti..

ve işte bu yüzden
sonu hiç gelmeyen
amaçsız cümleler kuruyorum şimdi
yine de biliyorum,
ben cümlelerimin sonuna
üç nokta koydukça,
sen hep orada olacaksın,biliyorum!"

tam da sözün bittiği bi' yerde şiire şiir...,olur mu üstad?
sevgiler .. :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle favorim bu; cok guzel olmus diyecegim ama az gelir, ama iyi birseyler soylemek istiyorum...cok cok guzel:))