Çarşamba, Haziran 28, 2006

Adamın Ölümü

“Ama”dan sonra gelen bir
“Ben de” ile son verdi yaşamına

Bir tebessüm aktı yanaklarından
Kadınlarından ve çocuklarından.
Hayatı bir suyun suretine yazdığına mı
Yoksa istediği gibi bir sonbahar akşamüstü
Ölemediğine mi üzüldü, nedir
Kimse bilemedi son sözünü
Hoş, söylemedi de belki…

Yaşarken de, severken de, ölürken de yalnızdı
Okumayın bu şiiri…

----------
Adam öldüğüne göre: Sevda Sözleri rumuzlu Özgür Kınay, şehir dışında olacağından 9 gün kapalıyız :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sanirim suanki duygularimi iyi anlatiyor.Sanirim diyorum cunku ben bile cok farkinda degilim nasil hissettigimin...ben de gidecegim ama bi kac gun sonra...

oky dedi ki...

özgür, adamın şiirleri arasında en beğendiğim bu oldu. kusur yok. hadi iyi tatiller.

NoktasizvirguL dedi ki...

benim de en beğendiğim şiir bu oldu, sanırım temasının yanlızlık olmasından dolayı böyle bir yargıya ulaştım. İyi tatiller :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Merhabalar,
Şu an İstanbul'dayım ama biraz sonra yeniden yollara düşüp başka bir şehre gideceğim.
Şiirleri beğenen herkese teşekkürler.
Gelir gelmez yeni yazı ve şiirlere devam ;)
7 Temmuz 2006 günü dönmeyi planlıyorum İstanbul'uma, canım şehrime.
Görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Yalnızlık öyle büyülü birşey ki etrafınızı sardığında kimseye yer kalmaz tıpkı adama olduğu gibi yaşarken de,severken de,ölürken de yalnız.ellerinize sağlık çok güzel bir şiir iyi tatiller ;)

Adsız dedi ki...

yeni yazılarınızı büyük bir merakla bekliyorum.tatil size nasıl gelmiş yazılarınızdan anlayabiliriz ;)