Salı, Kasım 14, 2006

Yer

Bir yer vardır hani. Çekingen ve ürkek sevda sözlerinin hep sonralara ertelendiği yerle, cümlelerin “artık” diye başladığı yerin tam ortasında. İşte sen benim tam oramsın. İşte şimdi oram acıyor.
Oram acıyınca anlıyorum ki bir oram var.
(Bu işte bir terslik olduğu belliydi. Kaç zamandır şüpheleniyordum zaten: Birden büyümedim ben!)
Erkek yanlarım acıyor, bilemezsin. Elime yapışıyor hislerim, kanla yıkıyorum içimde ne varsa.
Sonra sardunyamsı bir hâl alıyor düşlerim. Hem de katmerli, şarap kıvamında…

7 yorum:

U.T dedi ki...

İçimizde bir yer,bazen dikenler batmışçasına acıtca da YER etsede orası benim yerim,ordakiler benim eserim

uzay dedi ki...

benim acıyan hiç bi yanım yok
aslında dedimde inanmıyorum diyee
hissizim
agır bi girdap bu
cekiyor dibe

Adsız dedi ki...

Elime yapışıyor hislerim, kanla yıkıyorum içimde ne varsa. bayıldım ya!cinsiyeti belli bu şiirin:)ya da ben yanlış mı anladım? eğer yanlış anladıysam da ben bu şiirin yanlış anlaşılma ihtimalini sevdim:) ya da ben doğru anladım herkes yanlış anladı kimbilir? yoksa şiirsel bi dille benim de acıyo yorumları mı yazsaydım ama benim acıyan bi yerim yok. misal:uzay? ya da kendimi kandırıyorum ne biliim ben?
özetle kafası karışık biriyim galiba burda yerim yok böyle sevgi tomurcuklu bloglarda. beni aforoz edebilirsin Birazdan Söylenmesi Muhtemel Sövgü Sözleri!

Yeditepe İstanbul dedi ki...

SM Sövgü Sözleri..
Süper fikir :)

Ama diğer yazdıklarından bir şey anlamadım. Cinsiyeti yoktu bu yazının, en azından ben yazarken :D

(Erkek yanlarım acıyor kısmı gerçi biraz ters düştü söylediğime ama...)
:P

tılsım dedi ki...

İçimizi yakar o yerler hemde kavururcasına ama atamazsın,çıkaramazsın seninle birlikte yaşar ve götürür bir kasırganın içine...

Gamzeli dedi ki...

Bazen bir yerlerimizn acıdığını hissederiz ama bir anlam veremeyiz ne den acıdığına geçmişi deşelediğimizde herşey çıkar ortaya...

---OPTiO--- dedi ki...

hiçbişey için üzülmemeli bence..acıyan yerleri yok saymalı. ...( bunu ben mi söylüyorum..suan inanamıyorum kendime )
bu arada yazılar çok güzel..yüreğine sağlık