Cumartesi, Ocak 06, 2007

Özür

Değerli Sevda Sözleri okuyucuları,
"Cevap : Aşktan Kalan" adlı yazı, yazarının ricası üzerine sayfamdan silinmiştir.
Söz konusu yazı, benim yazıma atfen yazılmış olmakla birlikte yayınlanması istenmedi. Ben de kendisine olan saygımdan dolayı sildim.

Ama Ferhat Göçer'in o güzel şarkısını, yorumları da düşünerek tekrar yayınlıyorum.

----------------

Aşkların En Güzeli

Söz & Müzik : Ferhat Göçer
Düzenleme : Ozan Doğulu

Unut dediğin kolay değil sorma
Sanırım aldandım yıllar sonra
Yalan ölürüm inanmam buna
Bulurum dedin benden sonra

Kaç yıl gerek bana dönmen için
Kavruldu kalmadı yandı içim
İnan bana canım sen de özleyeceksin

Hoşçakal aşkların güzeli
Kavuşur elim sana günün birinde
Sarılıverir beline dokunur tenim
Sana yeniden
Hangi gün taşınır dönerim
Bilinmez boş kalacak yüreğim
Söz verdim sana ölene kadar ayrılmam.

Aşkların En Güzeli mp3 indirmek için : http://rapidshare.com/files/9802031/03_A__351_klar__305_n_en_guezeli.mp3.html

11 yorum:

Zehra dedi ki...

olabilir efenim böyle şeyler;) ferhat göçer'in tüm şarkıları var bende de :) çok güzeller hepsi :) günayydınnn güzel bir hafta sonu dilerim ;)

Adsız dedi ki...

İzin almalıydın,
:)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Sanırım almalıydım.
Neyse...
Artık şarkıya yorum yapılır :)

oky dedi ki...

önceki yorumlar silindi mi?
keşke silip yeniden yollamak yerine önceki yazıyı edit'leseydin.
gerçi benim yorumum yoktu ama huysuzlandım birden :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Ah be Okan ah!
Benim menajerim olmadın ki bir türlü! Böyle şeyleri söylesene bana :)
Tamam hocam, bir dahaki izin almadan yazı yayınlaşıyımda öyle yaparım :)

tılsım dedi ki...

Tekrar :)

Ferhat Göçer'in tüm şarkılarını seviyorum ama bu şarkısını daha çok seviyorum =)))

deli mine dedi ki...

özür dileriz yagmur damlası biz de bilemyerek yorum yazmiş bulundurk..

hep bu özgürün yüzüden :DD
acnm bnm öptm çok

kınamayın beni ama bn o adamı sevmiyorum.. ferhatı :(
belki daha kötülerini dinliyorumdur.. ama yok yani sevemedim..

Gamzeli dedi ki...

Ferhat Göçer'in şarkıları bir harika yaa...

Murat Artan dedi ki...

bu adam tıbbiyede boşuna harcamış yıllarını, kısa yoldan konservatuvar okusaymış ya:)

çok içten yazılmış sözler,müziğe de diyecek yok zaten.

Murat Artan dedi ki...

ferhat göçer in sözlerinde hep bir acı var ya da ben hep öyle hissediyorum. yastayım ı dinlerken bu tarafını çok düşünmüştüm, gerçekten de içimi acıttı sözleri hep. sonradan pek dinleyemedim şarkıyı, çünkü gerçekten içimi acıtıyordu sözler, aslında yaşamasam da benzer bir durum.

o kadar içten ve içli yazılmış ki sözler,insan etkilenmeden edmiyor,takdir ediyorum kendisini.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yalnız,
Yastayım'ın sözleri Ercan Saatçi'ye aittir. İlk olarak da Sefarad söylemişti o şarkıyı. Ama Ferhat Göçer kadar güzel söyleyemediler. Ferhat 10 numara söyledi.