Pazartesi, Aralık 18, 2006

Aşk Coğrafyası










Senin şehrinde kar yağmaz böylesi
Sen hep güneşli havalar yaşarsın
Kalbinin bilinmeyen kuytularında
Elimin soğukluğu bile içini burkar
Dudaklarındaki sıcak ise eskimiştir
Paylaşılmamaktan…

Sende paylaşmalık sıcaklıklar
Bende beyaz gözyaşları
Kalbimizin üst üste geldiği
Bir şehir arıyoruz kendimize
Tek kişilik evler yapıyoruz
İskambil kağıtlarından
Bir rüzgarınla yıkılıyor
Sanki hiç var olmamışçasına…

Bir soğuğu paylaşmak böylesi zor
Bir sıcakta tek olmak böylesi imkansız
İklimler bile ayıramıyor bizi bilesin…

Zaten,
Hangi coğrafya kitabında yazar ki
Aşkın ekvatora uzaklığı ?..

18 yorum:

Burcu Karadaş dedi ki...

"Sen hep güneşli havalar yaşarsın"

yağmurlu havalarda fırtına görmüşse yürek sanır ki hep karşısındaki güneşi görürür..güneş bi o kadar uzak..

belki de askh insana ekvatordan daha yakındır bakmasını bilmek gerek:)

oky dedi ki...

iki sevgili arasında olduğu varsayılan hayali bir sevgidir aşk, der uzaklaşırım.

Gamzeli dedi ki...

Günden güne daha da çok güzelleşiyor...Yine süpersin...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Burcyni,
Hiç o açıdan bakmamıştım. Belki de kalan olmakla ilgili bir durum...

Öpücük Balığı,
Şiirin içine sokulabilecek kelimeler listemdedir zaten "coğrafya" kelimesi. Bu arada yazılarımı takip eden annene de selamlar. Onun yorumlarını ayrıca alalım ;)

Oky,
Geçici bir durum bence bu yaşadığın. İnsan aşka inancını kaybeder, sonra bulur; bidir gelir buldurur ;)

Gamzeli,
Teşekkür ederim iltifatlar için. Vasat bulduğum bir şiirdi bu aslında. Zaten ben, kendi şiirlerimi asla anlayamıyorum :)

U.T dedi ki...

Aşkın o en çıplak anatomisini seviyorum.

tılsım dedi ki...

Bir soğuğu paylaşmak böylesi zor
Bir sıcakta tek olmak böylesi imkansız
İklimler bile ayıramıyor bizi bilesin...

Aşk aşk aşk...

Yüreğine sağlık =)

Gamzeli dedi ki...

Olsun...önemli olan bizim anlamamız...:)

Burcu Karadaş dedi ki...

askh herkes kalan durumdadır..yerlerimiz değişik sadece..gittiğini düşündüğümüz o kişiler yalnız bıraktığında bizi..kendilerini de bizden mahrum etmiolar mı? bu da bir yalnızlık olsa gerek:)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Umar,
Kim sevmez ki ;) Sevişmek kelimesinin güncel yansımaları hakkında bir yazı yazacağım ama kafamdakiler toplamam lazım.
Bu arada sana yorum yazamıyorum, bilgin olsun.

Tılsım,
Aşk yaaa, aşk ;)

Gamzeli,
Tabi ki öyle. Ama mesela ben iyi ki kaset yapımcısı falan değilim. Hangi aksedin tutacağını asla bilemezdim :P

Burcyni,
Dediğin doğru; ama bırakıp kendi seçmiştir o kaderi. Değiştirilebilir hallerde mutuszluğu tercih etmiştir, dediğin gibi olsa bile. Sızlanmaya hakkı yoktur onun...

. dedi ki...

bunlar sana mı ait?..
coğrafyayı çözmüşsün anlaşılan (:
benimse en sevmediğim dersti vede o kısa kelime..

U.T dedi ki...

Bu işler yazmakla olmaz uygulamak gerekir :) düzeldi sanırım bloğum bir bakıver yada gogole account'den giriş yapıp öyle yorum yazmayı dene

Unknown dedi ki...

Yüreğine sağlık. Çok güzeldi.

Zehra dedi ki...

aşkın kitabı olmazzz ;) bunu bilir ve söylerim..kimsede aşkı yazamaz...yaşar ama yazamaz...

Adsız dedi ki...

hımmmm düşündürücü.

deli mine dedi ki...

ya ben bu yazını okumuştum , yorum da yazdıgımı sanıyorsdum ama yazmamişim.. :(
neyse kısmet şimdiyeymiş ..

şuana kadar yazdıgın tüm yazılarda en begendigim sanirim buydu.. insanlar yaşadıklarını görmek duymak istermiş belki ondan ama çok hoş cidden cnm :)

kendine ii bakasın

Gamzeli dedi ki...

:))

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzeldi.bi kaç defa okumaktan kendimi alıkoyamadım

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Bitter,
Sanırım aşk coğrafyası en iyi olduğum coğrafya ;)

Umar,
Bugün baktım, sorun yok. 1 yaşın için burdan da tebrikler.

Tılsım,
Zorluklar... Aşk işte orda başlıyor değil mi?

Gamzeli,
Tabi ki. Bunları ben yazıyor olsam da, sizin şiirleriniz sonuçta.

Zehra,
Aşkın yansımalarının kitabı olabilir pekala. Edebiyat bir imgeler oyunudur.

Beğenen herkes,
Teşekkür ederim =)